Vi er en klubb som trener tradisjonell Shotokan karate. Sterk, målrettet og ikke minst effektiv i sine applikasjoner. Disiplin, koordinasjon, avkobling, mosjon og konkurranse er ett lite utvalg av det som klubben legger vekt på.

Øygarden Karateklubb utgjør et meget godt treningstilbud til barn, ungdom og voksne i nærmiljøet. Treningene passer for alle, mosjonister så vel som konkurranseutøvere.  I 2003,  2005, 2006, 2007 og 2010 ble klubbens hovedinstruktør (Emil) Norgesmester og kåret til stevnets beste utøver i  JKA Norway NM. Han har vært  med i både EM og VM i JKA karate.

Vi er en karateskole som følger retningslinjer gitt av JKA og JKA Norway. Vi utdanner karateutøvere som over tid får ta utdannelse som dommere og intruktører. Les mer

Øygarden Karateklubb er tilknyttet:

Norges Idrettsforbund    –     JKA Norway

Vi holder til i Bleivassvegen 76 på Ågotnes.

Ta av mot CCB i rundkjøringen ved Esso Ågotnes.